Po čem ženy vlastně touží ?

03.03.2016 10:32

 

Tak zamyslet se nad touto otázkou mě přiměl článek ve FC :

https://www.firstclass.cz/2016/03/nez-podvedes-aneb-5-duvodu-ktere-vedou-k-zenskemu-nic/

Chtít zkoumat ženský mozek   :-)  

Tak to už jsem někdy slyšela...  :-)))
 
Jak říkají Murphyho zákony :

Žena neví co chce a nedá pokoj dokud to nedostane...

No, tak nevím, ale myslím si, že to stejnou měrou platí i o mužích...
Takže tudy cesta nevede...
Ono vůbec zobecňování je tak trochu složité...
 
Marie Curie Sklodowská např. zasvětila život vědě  -
po boku svého manžela rozbíjela atom a jak to bylo užitečné, až dostala Nobelovu cenu :-)
 
Prostě každá žena chce něco jiného a roli hraje hodně faktorů...
 -  záměr té které duše, úroveň vědomí,  stupeň inteligence, 
 životní zkušenosti, věk,  životní hodnoty, sebevědomí, sebeúcta...
Já mohu říct pouze za sebe, jak jsem to měla dřív a jak to mám teď...  :-)
Ale to sem psát nebudu, to jedině při osobním setkání...
 

Ale mohu sem napsat to, co jsem říkala své dceři, pro výběr partnera :

Nekoukej na to, jak rozhazuje, nebo kolika auty se chlubí, mohou být půjčená, nebo tatínkovo :-)
Koukej na to, jak se staví k práci, jestli ho jeho práce baví - 

chlapi jsou sexy, když pracují  :-)

Měj svou práci a své zájmy a nebuď BŘEČŤAN :-)
( BŘEČŤAN = POPÍNAVÁ ROSTLINA )
A musíte se MILOVAT, 
pokud tam není LÁSKA, pokud tam není SPOLEČNÁ VŮLE chtít být spolu 
a podobný systém HODNOT, tak je to o ničem a přestane tě to brzo bavit...
 

Ale když to vezmu na té nejzákladnější - zvířecí :-) rovině, tak 

MUŽŮM JDE PRIMÁRNĚ O SEX, A ABY HO MĚLI PRAVIDELNĚ, JSOU OCHOTNI VSTOUPIT DO VZTAHU
ŽENÁM JDE PRIMÁRNĚ O BEZPEČÍ A JISTOTY, A ABY JE MĚLY, JSOU OCHOTNY POSKYTOVAT SEX

TAK JEDNODUCHÁ  ROVNICE TO JE, 

nedělejte rovnítko  mezi     

sex ženy  =  sex muže, tento axiom neplatí :-)))

a můžete si o tom myslet, co chcete, TAK TO PROSTĚ JE...   : - )))
 
 

KRÁSNÝ DEN PŘEJI, M.